Vi har samarbejdet, hjulpet og lavet grafiske løsninger og projekter for mange virksomheder.
Vi elsker at alle virksomheder er forskellige og har forskellige behov og ønsker. Vi gør os umage med at forstå og sætte os ind i den givne opgave, for at kunne løse den på den bedst mulig vis.
Se et lille udvalg af nogle af vores projekter nedenfor.
Visuel identitet for:
AJSTRUP FORSAMLINGSHUS er en lokal forening med base i narturskønne Ajstrup syd for Aarhus. I deres fine gamle forsamlingshus samler de lokalbefolkningen til møder og events for små og store.
Foreningen ønskede hjælp til et bygge et fundament med mulighed for at tiltrække nye medlemmer og gæster. – Både fra lokalområdet, men også fra de omkringliggende byer.
Vi har hjulpet med alt fra udtryksretning, logo, billedestil og idéer til layout-opsætning, både online og offline.
På sigt launches AJSTRUP FORSAMLINGSHUS’ website, som vi også designer og bygger.
Visuel identitet for:
POSTYR åbnede i forsommeren 2024 og er en café/restaurant beliggende i Skanderborg. Parret bag, som også ejer restauranterne SUBSTANS og PONDUS i Aarhus, havde en klar vision om at skabe et mangfoldigt sted, med mylder, leben og plads til “leg”.
Vores fokus har været at skabe en visuel identitet, som afspejler alsidighed og “ballade”.
Vi har designet logo-font, brand-illustrationer og hjulpet med valg af identitetsfarver. Vi har også designet og udarbejdet layouts til skilte, vinduesfolie, menukort osv.
POSTYR står selv for udarbejdelse af web-design og SoMe content.
Visuel identitet for:
FØNIKS er en pop up queer bar i Århus fyldt med mangfoldighed, varme, ømhed, kærlighed og fællesskab.
Vi har lavet fundamentet til FØNIKS‘ visuelle identitet, blandt andet logo, brandmark, identitetsfarver og inspiration til brand foto-retning.
Visuel identitet for:
ODDER MALER ENTREPRISE er en lille malervirksomhed med store drømme og ambitioner. De havde behøv for nyt navn og ny visuel identitet.
Vi har stået for direction board, nyt logo, brand mark, typografi, identitetsfarver, layout-opsætninger, merchandise, forslag til foto-retning og branding-materiale.
Fuld re-branding for:
norparquet A/S sælger trægulve B2B og startede tilbage i 1998. En solid virksomhed med passion og kærlighed for det de laver. De ønskede at bevare sjælen og genkendeligheden i deres brand, men at få det opdateret til et tidsvarende og langtidsholdbart udtryk. Yderligere havde de behov for at få strømlinet deres datablade og salgsmateriale mm.
Vi lavede en total re-branding af norparquet‘s visuelle udtryk, – lige fra direction board til nyt logo, opdateret brand mark, typografi, identitetsfarver, layout-opsætninger (datablade, lookbook mm.), forslag til foto og branding-materiale og endeligt design af et helt nyt website.
Fuld re-branding for:
Vi har lavet en total re-branding af den socialøkonomiske virksomhed bistad. Vi har lagt vægt på at skabe sammenhæng i udtrykket både offline og online. Dvs. den visuelle vinkel på al emballage, billedestemning, online content og website.
bistad havde brug for at få opdateret deres logo, så det både er nutidigt, men også langtidsholdbart. Derudover har vi skabt brandmark, ny typografi, nye identitetsfarver, generel stil og udtryk i billedemateriale samt design og opsætning af website. Derudover står vi for al grafisk opsætning af markedføringsmateriale, samt hjælp og ideer til SoMe materiale – både indhold og billeder.
Visuel identitet for:
Halo Knit startede fra scratch i 2021 og behovet startede med et logo. Vi lavede direction board og herefter logo, enkelt illustrationsgrafik og identitetsfarver til at understøtte brandet’s udtryk.
Vi hjalp efterfølgende også med forslag til website-design og fotostyling.
Fuld re-branding for:
GROFT startede som en mindre bedrift i 2019 på en gård i et lille lokale på landet. I 2022 opskalerede de og flyttede i større lokaler. Det store skift i lokation og størrelse krævede en ændring af virksomhedens visuelle identitet, for at skabe sammenhæng i udtrykket udad til.
Vi har derfor lavet en total re-branding, som indebar nyt logo, brand mark, nye grafiske elementer, ny typografi, nye identitetsfarver, generel stil og udtryk i billedemateriale og tone of voice og sidst men ikke mindst, design og opsætning af website. Derudover står vi for al grafisk opsætning, samt hjælp og ideer til SoMe materiale – både indhold og billeder.
Visuel identitet for:
HOS – haar og styling er en luksus frisør, der slog dørene op i 2022. Her var behov for en fuld visuel identitet. Dette indebar direction board, nyt logo, brand mark, typografi, identitetsfarver, layout-opsætninger, merchandise, forslag til foto og branding-materiale og design/opbygning af website.
Yderligere hjalp vi med farveudtrykket til lokalerne i salonen.
Visuel identitet for: